Politică de confidențialitate

Funero („noi”, „al nostru”) se angajează să vă protejeze confidențialitatea. Această politică de confidențialitate explică modul în care informațiile dumneavoastră personale sunt colectate, utilizate și dezvăluite de către Funero. 

Această politică de confidențialitate se aplică site-ului nostru web și subdomeniilor asociate acestuia (în mod colectiv, „Serviciul” nostru). Prin accesarea sau utilizarea Serviciului nostru, lăsați să se înțeleagă că ați citit, înțeles și sunteți de acord cu colectarea, stocarea, utilizarea și dezvăluirea noastră a informațiilor dumneavoastră personale, așa cum este descris în această Politică de confidențialitate și în Termenii și condițiile noastre. 

Definiții și termeni cheie 

Pentru a explica lucrurile cât mai clar cu putință în această Politică de confidențialitate, de fiecare dată când se face referire la oricare dintre acești termeni, ei sunt definiți strict astfel: 

-  Cookie: cantitate mică de date generată de un site web și salvată de browserul dumneavoastră web. Este folosit pentru a vă identifica browserul, oferii statistici, ținut minte informații despre dvs., cum ar fi preferința de limbă sau informațiile de conectare.

-  Companie: atunci când această politică menționează „Companie”, „noi”, „al nostru”, se referă la FNRO ONE S.R.L., sediul social STR. COLTĂU NR. 7, BAIA MARE, JUD. MARAMUREȘ CIF 45636696, nr. înmatriculare J24/248/2022 EUID ROONRC.J24/248/2022, care este responsabil pentru informațiile dumneavoastră conform acestei politici de confidențialitate.


-  țara: unde își au sediul Funero sau proprietarii/fondatorii Funero, în acest caz este România

-  Client: se referă la compania, organizația sau persoana care se înscrie pentru a utiliza Serviciul Funero pentru a gestiona
relațiile cu consumatorii sau utilizatorii serviciilor dvs.

-  Dispozitiv: orice dispozitiv conectat la internet, cum ar fi un telefon, o tabletă, un computer sau orice alt dispozitiv care poate fi folosit pentru a vizita Funero și folosii serviciile sale.

-  Adresă IP: Fiecărui dispozitiv conectat la Internet i se atribuie un număr cunoscut sub numele de adresă de protocol Internet (IP).
Aceste numere sunt de obicei atribuite în blocuri geografice. O adresă IP poate fi adesea folosită pentru a identifica locația din care
un dispozitiv se conectează la Internet.

-  Personal: se referă la acele persoane care sunt angajate de Funero sau sunt sub contract pentru a presta un serviciu în numele
una dintre părți.

-  Date cu caracter personal: orice informație care direct, indirect sau în legătură cu alte informații, inclusiv cu caracter personal
număr de identificare — permite identificarea sau posibilitatea de identificare a unei persoane fizice.

-  Serviciu: se referă la serviciul furnizat de Funero așa cum este descris în termenii relativi (dacă este disponibil) și pe această platformă.

-  Serviciu terț: se referă la agenții de publicitate, sponsorii de concurs, partenerii promoționari și de marketing și alții care oferă
conținutul nostru sau ale căror produse sau servicii credem că vă pot interesa.

-  Website: site-ul Funero, care poate fi accesat prin acest URL: https://www.funero.ro

-  Dvs.: o persoană sau entitate care este înregistrată la Funero pentru a utiliza Serviciile. 

Ce informații colectăm?

Colectăm informații de la dvs. atunci când vizitați site-ul nostru web, vă înregistrați pe site-ul nostru, plasați o comandă, vă abonați la newsletter-ul nostru, răspundeți la un sondaj sau completați un formular.

-  Nume / Nume de utilizator

-  Numere de telefon

-  Adrese de email

Cum folosim informațiile pe care le colectăm? 

Oricare dintre informațiile pe care le colectăm de la dumneavoastră poate fi utilizată în unul dintre următoarele moduri: 

-  Pentru a vă personaliza experiența (informațiile dumneavoastră ne ajută să răspundem mai bine nevoilor voastre individuale)

-  Pentru a ne îmbunătăți site-ul web (ne străduim continuu să îmbunătățim ofertele site-ului nostru pe baza informațiilor și feedback-ului pe care îl primim de la tine)

-  Pentru a îmbunătăți serviciile pentru clienți (informațiile dvs. ne ajută să răspundem mai eficient la solicitările voastre de servicii pentru clienți și nevoi de sprijin)

-  Pentru procesarea tranzacțiilor

-  Pentru a administra un concurs, o promovare, un sondaj sau o altă funcție a site-ului

-  Pentru a trimite e-mailuri periodice

Când utilizează Funero informațiile utilizatorului final de la terți? 

Funero va colecta Datele utilizatorului final necesare pentru a furniza serviciile Funero clienților noștri. Utilizatorii finali ne pot furniza în mod voluntar informațiile pe care le-au pus la dispoziție pe site-urile de social media. Dacă ne furnizați orice astfel de informații, este posibil să colectăm informații disponibile public de pe site-urile de socializare pe care le-ați indicat. Puteți controla cât de multe dintre informațiile dvs. fac publice site-urile de rețele sociale, vizitând aceste site-uri web și modificându-vă setările de confidențialitate. 


Când utilizează Funero informații despre clienți de la terți? 

Primim unele informații de la terți atunci când ne contactați. De exemplu, atunci când ne trimiteți adresa de e-mail pentru a arăta interesul de a deveni client Funero, primim informații de la un serviciu terț care furnizează servicii automate de detectare a fraudelor către Funero. De asemenea, colectăm ocazional informații care sunt puse la dispoziția publicului pe site-urile de social media. Puteți controla cât de multe dintre informațiile dvs. fac publice site-urile de rețele sociale, vizitând aceste site-uri web și modificându-vă setările de confidențialitate.


Împărtășim informațiile pe care le colectăm cu terți?

Putem împărtăși informațiile pe care le colectăm, atât personale, cât și non-personale, cu terțe părți, cum ar fi agenții de publicitate, sponsorii de concurs, partenerii promoționali și de marketing și alte persoane care furnizează conținutul nostru sau ale căror produse sau servicii credem că vă pot interesa. De asemenea, îl putem împărtăși cu companiile noastre afiliate actuale și viitoare și cu partenerii de afaceri și, dacă suntem implicați într-o fuziune, vânzare de active sau altă reorganizare a afacerii, putem, de asemenea, să împărtășim sau să transferăm informațiile dvs. personale și non-personale succesorilor noștri. 
Putem angaja furnizori de servicii terțe de încredere pentru a îndeplini funcții și a ne furniza servicii, cum ar fi găzduirea și întreținerea serverelor noastre și a site-ului web, stocarea și gestionarea bazei de date, gestionarea e-mailului, marketingul stocării, procesarea cardurilor de credit, serviciul pentru clienți și onorarea comenzilor pentru produsele și serviciile pe care le puteți achiziționa prin intermediul site-ului web. Probabil că vom partaja informațiile dvs. personale și, eventual, unele informații non-personale, acestor terți, pentru a le permite acestora să presteze aceste servicii pentru noi și pentru dvs. Putem partaja părți din datele fișierului nostru jurnal, inclusiv adrese IP, în scopuri de analiză, cu terțe părți, cum ar fi web. 

Funero este înregistrat în România. Informațiile colectate prin intermediul site-ului nostru web, prin interacțiuni directe cu dvs. sau din utilizarea serviciilor noastre de ajutor pot fi transferate din când în când către birourile sau personalul nostru sau către terțe părți, situate în întreaga lume și pot fi vizualizate și găzduite oriunde în lumea, inclusiv țările care ar putea să nu aibă legi de aplicabilitate generală care reglementează utilizarea și transferul acestor date. În măsura maximă permisă de legislația în vigoare, prin utilizarea oricăreia dintre cele de mai sus, sunteți voluntar de acord cu transferul transfrontalier și găzduirea acestor informații. 

Informațiile colectate prin Serviciul Funero sunt sigure? 

Luăm măsuri de precauție pentru a proteja securitatea informațiilor dvs. Avem proceduri fizice, electronice și administrative pentru a ajuta la protejarea, prevenirea accesului neautorizat, menținerea securității datelor și utilizarea corectă a informațiilor dumneavoastră. Cu toate acestea, nici oamenii, nici sistemele de securitate nu sunt sigure, inclusiv sistemele de criptare. În plus, oamenii pot comite infracțiuni intenționate, pot greși sau nu respectă politicile. Prin urmare, deși depunem eforturi rezonabile pentru a vă proteja informațiile personale, nu putem garanta securitatea lor absolută. În cazul în care legea aplicabilă impune vreo obligație care nu poate fi respinsă de a vă proteja informațiile personale, sunteți de acord că standardele utilizate pentru a măsura respectarea acestei obligații vor fi comportamente rău intenționate. 

Îmi pot actualiza sau corecta informațiile? 

Drepturile pe care le aveți de a solicita actualizări sau corecții ale informațiilor pe care le colectează Funero depind de relația dumneavoastră cu Funero. Personalul își poate actualiza sau corecta informațiile, așa cum este detaliat în politicile noastre interne de angajare ale companiei. 

Clienții au dreptul de a solicita restricția anumitor utilizări și dezvăluiri de informații de identificare personală, după cum urmează. Ne puteți contacta pentru a (1) actualiza sau corecta informațiile dvs. de identificare personală, (2) pentru a vă schimba preferințele cu privire la comunicările și alte informații pe care le primiți de la noi sau (3) pentru a șterge informațiile de identificare personală păstrate despre dvs. sisteme (sub rezerva următorului paragraf), prin anularea contului dvs. Astfel de actualizări, corecții, modificări și ștergeri nu vor avea niciun efect asupra altor informații pe care le menținem sau asupra informațiilor pe care le-am furnizat terților în conformitate cu această Politică de confidențialitate înainte de o astfel de actualizare, corectare, modificare sau ștergere. Pentru a vă proteja confidențialitatea și securitatea, este posibil să luăm măsuri rezonabile (cum ar fi solicitarea unei parole unice) pentru a vă verifica identitatea înainte de a vă acorda acces la profil sau de a face corecții. Sunteți responsabil pentru păstrarea în permanență a secretului parolei dvs. unice și a informațiilor despre cont. 

Trebuie să știți că nu este posibil din punct de vedere tehnologic să eliminați fiecare înregistrare a informațiilor pe care ni le-ați furnizat din sistemul nostru. Necesitatea de a face copii de rezervă ale sistemelor noastre pentru a proteja informațiile împotriva pierderii accidentale înseamnă că o copie a informațiilor dvs. poate exista într-o formă care nu poate fi ștearsă, care va fi dificil sau imposibil de găsit pentru noi. Imediat după primirea solicitării dvs., toate informațiile personale stocate în bazele de date pe care le folosim în mod activ și alte medii ușor de căutat vor fi actualizate, corectate, modificate sau șterse, după caz, de îndată ce și în măsura în care este posibil din punct de vedere tehnic și rezonabil. 

Dacă sunteți utilizator final și doriți să actualizați, să ștergeți sau să primiți orice informație pe care o avem despre dvs., puteți face acest lucru contactând organizația al cărei client sunteți. 

Personal 

Dacă sunteți lucrător sau solicitant Funero, colectăm informațiile pe care ni le furnizați în mod voluntar. Folosim informațiile colectate în scopuri de resurse umane pentru a administra beneficii lucrătorilor și pentru a selecta solicitanții. 

Ne puteți contacta pentru a (1) actualiza sau corecta informațiile dvs., (2) modifica preferințele dumneavoastră cu privire la comunicările și alte informații pe care le primiți de la noi sau (3) pentru a primi o înregistrare a informațiilor pe care le avem referitoare la dumneavoastră, inclusiv cele care au un link pe platforma noastră, este supusă regulilor și politicilor site-ului respectiv. Aceste terțe părți pot folosi propriile cookie-uri sau alte metode pentru a colecta informații despre dvs. 

Cookie-uri 

Funero folosește „Cookies” pentru a identifica zonele site-ului nostru pe care le-ați vizitat. Un cookie este o mică bucată de date stocată pe computerul sau dispozitivul dvs. mobil de către browserul dvs. web. Folosim “module cookie” pentru a îmbunătăți performanța și funcționalitatea site-ului nostru web, dar nu sunt esențiale pentru utilizarea lor. Cu toate acestea, fără aceste cookie-uri, anumite funcționalități, cum ar fi videoclipurile, pot deveni indisponibile sau vi se va cere să introduceți detaliile de conectare de fiecare dată când vizitați site-ul web, deoarece nu ne-am putea aminti că v-ați autentificat anterior. Majoritatea browserelor web pot fi setate să dezactiveze utilizarea cookie-urilor. Cu toate acestea, dacă dezactivați modulele cookie, este posibil să nu puteți accesa corect sau deloc funcționalitățile de pe site-ul nostru web. Nu plasăm niciodată informații de identificare personală în module cookie. 

Pentru a alege preferințele în materie de cookie-uri, apăsați aici


Blocarea și dezactivarea cookie-urilor și a tehnologiilor similare 

Oriunde v-ați afla, puteți, de asemenea, să setați browserul să blocheze module cookie și tehnologii similare, dar această acțiune poate bloca cookie- urile noastre esențiale și poate împiedica funcționarea corectă a site-ului nostru web și este posibil să nu puteți utiliza pe deplin toate caracteristicile și serviciile sale. De asemenea, ar trebui să știți că este posibil să pierdeți și unele informații salvate (de exemplu, detaliile de conectare salvate, preferințele site-ului) dacă blocați cookie-urile în browser. Diferitele browsere vă pun la dispoziție controale diferite. Dezactivarea unui cookie sau a unei categorii de cookie nu șterge cookie-ul din browser-ul dvs., va trebui să faceți acest lucru singur din browser-ul dvs., și ar trebui să vizitați meniul de ajutor al browserului pentru mai multe informații. 

Servicii de remarketing 

Folosim servicii de remarketing. Ce este remarketingul? În marketingul digital, remarketingul (sau retargeting) este practica de a difuza reclame pe internet persoanelor care v-au vizitat deja site-ul web. Acesta permite companiei dvs. să pară că „urmărește” oameni pe internet, difuzând reclame pe site-urile și platformele pe care le folosesc cel mai mult. 

Confidențialitatea copiilor 

Nu ne adresăm nimănui cu vârsta sub 13 ani. Nu colectăm cu bună știință informații de identificare personală de la oricine cu vârsta sub 13 ani. Dacă sunteți părinte sau tutore și știți că copilul dumneavoastră ne-a furnizat date personale, vă rugăm să contactați. Dacă aflăm că am colectat date cu caracter personal de la oricine cu vârsta sub 13 ani fără verificarea consimțământului părinților, luăm măsuri pentru a elimina acele informații de pe serverele noastre. 

Modificări ale politicii noastre de confidențialitate 

Este posibil să ne schimbăm serviciul și politicile și este posibil să fie nevoie să facem modificări acestei Politici de confidențialitate, astfel încât acestea să reflecte cu acuratețe Serviciul și politicile noastre. Cu excepția cazului în care legea prevede altfel, vă vom notifica (de exemplu, prin intermediul Serviciului nostru) înainte de a face modificări la această Politică de confidențialitate și vă vom oferi posibilitatea de a le revizui înainte ca acestea să intre în vigoare. Apoi, dacă continuați să utilizați Serviciul, veți fi obligat să respectați Politica de confidențialitate actualizată. Dacă nu doriți să fiți de acord cu aceasta sau cu orice Politică de confidențialitate actualizată, vă puteți șterge contul. 

Servicii de la terți 

-  Datele cu caracter personal ar trebui să fie colectate numai pentru a îndeplini un anumit scop și ar trebui să fie utilizate numai în acest scop.
Organizațiile trebuie să specifice de ce au nevoie de datele personale atunci când le colectează.

-  Datele cu caracter personal nu trebuie păstrate mai mult decât este necesar pentru a-și îndeplini scopul.

-  Persoanele acoperite de GDPR au dreptul de a accesa propriile date personale. De asemenea, pot solicita o copie a datelor lor,
și ca datele lor să fie actualizate, șterse, restricționate sau mutate într-o altă organizație.

De ce este important GDPR?

GDPR adaugă câteva cerințe noi cu privire la modul în care companiile ar trebui să protejeze datele personale ale persoanelor de la care le colectează și le procesează. De asemenea, crește miza conformității prin creșterea aplicării legii și prin impunerea de amenzi mai mari pentru încălcare. Dincolo de aceste fapte, este pur și simplu ceea ce trebuie făcut. La Funero credem cu tărie că confidențialitatea datelor dumneavoastră este foarte importantă și avem deja practici solide de securitate și confidențialitate care depășesc cerințele acestui nou regulament. 


Drepturile individuale ale subiectului datelor - acces la date, portabilitate și ștergere

Ne angajăm să ajutăm clienții noștri să îndeplinească cerințele privind drepturile persoanelor vizate din GDPR. Funero prelucrează sau stochează toate datele personale în furnizori complet verificați, conformi DPA. Stocăm toate conversațiile și datele personale timp de până la 6 ani, cu excepția cazului în care contul dvs. este șters. În acest caz, vom elimina toate datele în conformitate cu Termenii și condițiile noastre și cu Politica de confidențialitate, dar nu le vom păstra mai mult de 60 de zile. Echipa noastră de asistență pentru clienți este aici pentru a vă răspunde la orice întrebări pe care le puteți avea despre lucrul cu API-ul.

Contactează-ne

Nu ezitați să ne contactați dacă aveți întrebări.

-  Prin e-mail: office@funero.ro

-  Prin numărul de telefon: 0736 986 986